Založ si blog

Chaga Sibírska zabíja SARS-COV-2 veľmi rýchlo

Mal som ochorenie covid-19. Ani by som o tom nevedel keby mi nevyšli v krvnom teste protilátky.

Mal som totižto len zápal očných spojiviek spolu so zvýšenou teplotou, ktorá mi však vyskočila len večer pár dní po sebe a vždy len pod hranicu 38°C. Spočiatku som to pripisoval zvýšenému namáhaniu očí, že som strávil viac času než je zdravé za počítačom v práci aj doma. Keďže z prílišného namáhania očí môže dôjsť k ich zápalu a zo zápalu je zvýšená teplota úplne bežná vec. Keďže covid-19 mi spôsobil zápal očných spojiviek, bez zápalu by som nemal možno tú teplotu pár dní po sebe, ale len v jeden deň ako reakciu na vírus, čo som mal v minulosti už párkrát.

Ako je možné, že som sa tak rýchlo vyliečil a mal len také slabé príznaky?

Mal som totižto doma medicinálnu drevokaznú hubu menom Chaga Sibírska, ktorú preventívne užívam proti vírusom a baktériám.

Tá okrem vitamínu D obsahuje aj veľké množstvá silných organických antivírusových triterpénov, a zároveň antioxidantov menom polysacharidy. Spolu to je veľmi účinná zbraň proti ochoreniu covid-19.

Potom mi to nedalo pokoj a začal som hľadať o tom články, a našťastie som jeden našiel, aj keď len v angličtine:

https://ecowisor.com/tag/chaga-against-covid-19/

Táto huba rastie aj u nás na Slovensku v severných oblastiach na brezách. Prípadne sa dá zakúpiť v skutočných lekárňach, ktoré voláme však Bioshopy.

Toto Vám nepovedia žiadne skorumpované médiá ani vygumovaní politici, ktorí naschvál infikujú ľudí na masívnom testovaní, len aby takto mohli šikanovať a tyranizovať obyvateľstvo schválne umelo si  opodstatňujúc núdzový stav, ktorý je však reálne nezmyselný. 

Keby v nemocniciach touto vysoko účinnou hubou liečili vírusy ako aj ochorenie covid-19, tak by sa tu  zdravotníci mali omnoho lepšie, ich pacienti by sa mali omnoho lepšie, strávili by omnoho menej času v nemocniciach a nič v zdravotníctve by nemuselo kolabovať, ale samozrejme na tom by nezarobili tie správne komunistické a fašistické farmaceutické giganty ako napríklad Bayer, ktorý podporoval takého Hitlera.

Moje riešenie je totálna reforma zdravotníctva na tzv. BIO zdravotníctvo, ktoré by bolo teda podstatne efektívnejšie a účinnejšie. Jednalo by sa totižto len o výmenu syntetických farmaceutík za prírodné liečivá. Samozrejme s tým by muselo prísť aj zdokonalenie lekárskeho štúdia, kde by sa lekári učili liečiť pomocou prírodnej medicíny v kombinácii s vyspelými technológiami. A farmaceutické giganty by sa mohli konečne preorientovať na pestovanie špeciálnych prírodných liečiv v BIO/ORGANIC kvalite, ich skúmanie, kríženie a šľachtenie účinnejších druhov, to by znamenalo skutočný prevrat a vývoj súčasnej medicíny smerom dopredu. Čím by sa odľahčilo od výroby rôznych syntetických farmaceutík, kde taktiež vzniká len zbytočný syntetický odpad.

Sprisahanie je skutočné

17.03.2024

Sprisahanie je skutočný preklad z anglického conspiracy. Slovo konšpirácia je nespisovný anglicizmus na zmätenie más v digitálnom online priestore. Pretože sprisahanie nevzniká ani sa neprejavuje písaním článkov, úvah či diametrálne odlišným politickým postojom. Sprisahanie elít z USA a Nemecka sa však aktuálne aplikuje na Ukrajine v plnej miere. Bayer, nemecká [...]

THC ako neuroprotektívny antioxidant

13.03.2024

THC je antioxidant, ktorý chráni mozgové neuróny pred glutamátovou toxicitou, avšak iba v jeho čistej forme. Samozrejme ani fajčením zeleného čaju, človek z čaju neprijme žiadne antioxidanty. Samozrejme pri zelenom čaji stačí teplota na ich vylúhovanie 70-80°C, pri THC je to však až nad 170°C. Všetky kanabinoidy totižto patria do skupiny antioxidantov. A keďže THC je [...]

Jazyk (všetkých) politikov je navrhnutý tak, aby lož znela pravdivo

02.04.2023

A dokonale nás o tom presviedča história. Historické fakty, aj také spred desiatich rokov. Keď bol ešte premiér Róbert Fico a zázračne vtedy nebol proruský, ako sa teraz falošne tvári, aby si znovu získal priazeň voličov. Nie, bol a aj vždy bude čistokrvný proamerický demokrat. Stačí si spomenúť na jeho cestu za Obamom a Bidenom, áno tým prezidentom Bidenom, ktorý bol [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

otvorenamysel

Každý je taký aký sám chce byť, kto na to nikdy nepríde chce byť hlupák.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 68348x
Priemerná čítanosť článkov: 2010x

Autor blogu

Kategórie